پنکیک آرایشی
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک

پنکیک آرایشی به جهت گونه بافت و پوششی که روی سطح پوست تولید می‌کند برای اشخاصی که پوست چرب دارا‌هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک به ساختار پودری خویش سبب در دست گرفتن چربی و تعرق پوست می‌گردد. یکی موضوعات آزار دهنده برای افزادی که پوست چرب یا این که حتی پوست مختلط دارا هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد. پنکیک بضاعت برطرف کردن این آیتم را نیز داراست. با پوشش بالایی که پنکیک روی پوست تولید می نماید سبب ساز می‌گردد درخشان بودن پوست به ویژه در پوست های چرب به خیر و خوبی پوشش داده شود و شرایط مات و طبیعی پوست محافظت شود.
پنکیک در پوشاندن منافذ گشوده پوست نیز قادر است بسیار مفید باشد. صحت دارد که منافذ پوست نباید کاملا بسته شوند ولی گهگاه در بضعی از گونه های پوست ها منافذ پوست بیش تر از حد گشوده میباشند و به طور حفره های ریز نمایان میگردند. این منافذ گشوده تاثیر منفی روی صورت و پیرایش چهره خواهند داشت. کرم پودر به تنهایی میتواند منافذ پوست را پوشش دهد ولی به کار گیری از پنکیک روی کرم پودر تحت عنوان یک ثبت کننده، منافذ پوست را تماما می پوشاند.
تعیین پنکیک آرایشیمهمترین واحد سنجش تعیین پنکیک، گزینش رنگ آن میباشد. پنکیک هم مانند کرم پودر در رنگ و بدن های رنگ مختلفی عرضه می گردد. رنگ پنکیک را می بایست با دقت به رنگ پوست خویش گزینش نمایید. معمولا رنگ پنکیک می بایست یک مرتبه از رنگ پوست پر‌نور خیس باشد. البته این نکته ارتباط بی واسطه با جور آرایش و پیرایش دارااست و ممکن میباشد دسته پیرایش مشخص و معلوم کننده رنگ پنکیک باشد.


در تعیین یک پنکیک بایستی به کیفیت تولید و استاندارد بودن آن دقت ویژه داشته باشید. زیرا هرچه کیفیت پنکیک فراتر باشد ثبت آرایش و پیرایش شما طولانی تر تضمین میشود. محصولی را گزینش فرمائید که جواز بهداشتی داشته باشد و خرید خویش را قطعا از مرکز ها یا این که وبسایت های اینترنتی دارای اعتبار که آرم اعتماد الکترونیکی دارا‌هستند انجام دهید.
پنکیک DNA مخملی کنویس از مارک قابل اعتماد کنویس با ساختاری بسیار سبک و پوشش بالا، پوستی صاف و یک دست را برای شما به ارمغان می‌آورد. همینطور وجود ترکیبات ضد آفتاب در‌این مال، پوست را در قبال اشعه های مضر خورشید مراقبت خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: